Nogger Mint Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 hade missuppfattat barnie granit i flinta när jag var liten,, trodde han hette barni gravid Du är ju rolig du Barney Gravid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 asså ja sär hela tiden fel: Vill du ha godis? ja har lite i *Könsord*. (igentligen menna ja fickan) men ja säger ju fel hela tiden... Så sa jag när ja va liten. Jag kunde inte säja k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 När min kompis missade pingis bordet en gång sa jag Nu missade du bordet väldigt snart Igentligen skulle jag säga Nu missade du bordet väldigt smart En gång skulle vi tävla om vem som kunde säga Pizza längst så här blev det alla sa så typ: Pizza,Pizza,Pizza,Pizza,Pizza,Pizza,Pizza,Pissa fattar ni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 såg till någon att dom ska säga ex, ex uprepande gånger snabbt och se vad det blir! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Säg: "Jag vill ga fil" ngra gånger, vad får ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 När jag och spelade fifa 2004 så missade han öppet mål då vrålade jag "vilken tabbe han öpnna misset mål" ch i rummet brevid låg han fördrar och sov. När min kompis såg att våran majje hade något i sin ficka då sa han"Thomas du har någt i din f***a". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 (redigerat) "De är 2 st medelålders gubbar i medelåldern." Redovisning i skolan... Skulle säga medelsvensson istället för medelålders. Men, men... Redigerat 26 Februari 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 en lite konstig polare ja har sa fel te mej när ja missuppfattade en sak... han: du fattar ju inte! va e de du har massuppfittat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Detta var en lärare idag: Mössan! av med martin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Hehe, vad är det för fel med det? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 gissa tre gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 sagt av min svenskalärare: Sanna, har du rakat håret? tejen, som inte heter sanna, har lockigt hår, hon hade använt en plattång så hon hade rakt hår den dagen. ps. läraren påstår att man säjer "rakat" håret då...men de e la fel, lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.