maka Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 när jag var klar med den där svarta svärds killen kom ganedorf upp och sa "you can`t stop me"sen slog han mig och jag kom till början av palatset vad f@n va det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Jag antar att det är ett Zelda-spel. Men jag minns inte dessa kommentarer i TWW. Så vad finns det för möjligheter?... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 när jag var klar med den där svarta svärds killen kom ganedorf upp och sa "you can`t stop me"sen slog han mig och jag kom till början av palatset vad f@n va det? Kolla nån guide om du har gjort allt rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 §1.25... Lär er för Guds skull. http://www.fuska.se/forum/index.php?act=boardrules Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg