Hoppa till innehåll

Nytt Acc


antton

Rekommendera inlägg

hej!

 

jag köpte cs cz när det kom ut får några år sen. när jag instalera det gjorde jag ett steam acc med den cd keyn som till hårde skivan och sen efter några månader trötna jag på cs och tog bort de. sen nu vill jag börja spela igen men jag har glömmt mitt acc. vet nån hur man kan fixa tillbaka det om man inte kan hemliga frågan<_< . eller kanske det är så att nån har flera cs acc som nån kanske kan ge :D :P B) :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är en simpel bugg som steam har i sitt system. Genom att följa dessa punkter så kommer din kompis/annan person account password bytas till det du passwordet du har i ditt

account och du kan logga in och byta password. Hur lätt som helst. För att du ska klara detta är det enda kravet att du måste veta vad din kompis account namn är. Men du behöver inte veta password. Steam support tror på något vis att du vill byta account password och account namn.

 

följande punkter måste följas korrekt.

 

1. Öppna ett nytt brev i din Hotmail. det ska skickas till -> [email protected]

med Ämnet "rpg account - Forgotten password"

 

2. I brevet ska de stå följande som kommer under denna rad:

 

8jUIPfdY12

 

Account name: "ditt account namn"

 

Account password: "ditt account password"

 

New account name: "Din kompis account namn"

 

 

 

3. Sen när du skickat det så kommer ett automessage skickas till dej inom den närmaste timmen med din kompis password.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Detta är en simpel bugg som steam har i sitt system. Genom att följa dessa punkter så kommer din kompis/annan person account password bytas till det du passwordet du har i ditt

account och du kan logga in och byta password. Hur lätt som helst. För att du ska klara detta är det enda kravet att du måste veta vad din kompis account namn är. Men du behöver inte veta password. Steam support tror på något vis att du vill byta account password och account namn.

 

följande punkter måste följas korrekt.

 

1. Öppna ett nytt brev i din Hotmail. det ska skickas till -> [email protected]

med Ämnet "rpg account - Forgotten password"

 

2. I brevet ska de stå följande som kommer under denna rad:

 

8jUIPfdY12

 

Account name: "ditt account namn"

 

Account password: "ditt account password"

 

New account name: "Din kompis account namn"

 

 

 

3. Sen när du skickat det så kommer ett automessage skickas till dej inom den närmaste timmen med din kompis password.

 

LOL!

Det e säkert din spray email

om man ska skicka sitt eget lösen

det e som runescape scammen

steam.suport.id@spray.se*

*Tror dom inte använder Spray.se och har support felstavat

Redigerat av AntonJ3000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

f*n va G!!!!! den funkade ju .. :) gött älskar dig..

Tack....

 

LOL du blev medlem för några minuter tror inte man kan lite på dig (tror du e samma person)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Mm vad va det jag sa.. kan någon ge mig ett tipps på wow.. jag skulle villja börja spela..

 

Skriv om wow i World of warcraft forumet :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...