Hoppa till innehåll

Lite Hjälp Med Super Smash Bros


Gäst Great Gonzales
 Dela

Rekommendera inlägg

luigi har jag men jigglypuff är för svår att klara *ironi*

 

för att få mewtwo måste jag väl köra 700 vs matcher eller köra 20 timmar i sträck

 

Mewtwo är rankad som den sämsta gubben på spelet.... När jag blir honom kör jag mest feglir... Beroende på vilka jag har emot mig... :medieval:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Great Gonzales

Du får möta giant kirby om du klarar de tranformerade kirbys under 20 sekunder. :D

 

 

ok tack

 

måste jag köra 20 timmar i sträck eller 700 vs matcher för att få mewtwo

Redigerat av Great Gonzales
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får möta giant kirby om du klarar de tranformerade kirbys under 20 sekunder. :D

 

Nej, du kan ta 10 år på dig att spela dessa 700 matcher eller 20 timmar.... Om du kollar på Misc. Records så kan du se hur många matcher eller hur lång tid du har spelat...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

jag vet att jag kan köra dom 700 vs matcherna när som helst. men det jag undradeöver av om jag måste köra 20 timmare i sträck :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är bra med Mewtwo iallafall fast alla är ju bra med olika gubbar B)

 

Jag kör jämt upp med alla gubbar... Med några är jag halvbra och med andra är jag bättre... Med Mewtwo spelar jag väldigt bra 1 VS 1..... Men 4 VS blir för svårt, så då blir det rentav feglir, som sagt... :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok f*n va drygt har bara kört vs time i 1 timme :(

 

Låt spelet stå igång och gå och ta en tupplur vett ja ;) Ta på 0 minuter... och kör med så många kontroller du kan samtidigt.... Om 3 kontroller kör i 5 timmar blir det 3*5=15 timmar.... ganska simpelt...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...