Gäst Sandkaka Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Hallojsan! Dags att börja kolla på konfirmationsläger nu.. Jag har absolut ingen aning vad jag vill gå på för slags läger.. Har ni något tips på ett konfaläger som ni tyckte var roliga? Vilka läger bör jag undvika? Tackar /Sand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Tar man inte konfan i typ åttan :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Joo.. Får man ens konfrimera sig om man är 17 bast? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Joo.. Får man ens konfrimera sig om man är 17 bast? :huh: Ja man får typ konfrimera sig när man är 100+ men man får inte vara under 14 år :rolleyes: Redigerat 1 Oktober 2006 av CoDeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Läskigt här vettni, sandkaka kanske inte e 17, ja vem vet... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Back to topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Om du vill hitta ett bra läger beror det ju på var du bor...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Stockholms området.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 jag ska åka till danmark på konfaläger iafa.. Det verkar skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Någon speciell inriktning? Är det för svenskar eller för danskar`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.