WASD Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 jag fick ett störande ljud av min kompis nyss & jag undrar om någon har nått som är mer störande. länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Det där låter precis som ett tinitus ljud jag brukar höra ibland. :huh: Hatar det verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Många har det som ringsignal på mobilen.. Stämmer det att äldre, typ lärare, inte här sådana ljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 kan dom inte? :o f*n va läskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Stämmer det att äldre, typ lärare, inte här sådana ljud? Kan nog göra det, för vi satte på den på lektionen, men vår lärare fattade ingenting. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 usch, jag får huvudvärk jag testade på min pappa, han hörde ingeting! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Det ljudet preds på våran skola förra veckan. Vi brukar sätta på det i matsalen. :) Btw, min pappa hördet inte förrän man satte högtalaren på mobilen mot hans öra. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 När vi spela pingis på¨rasten så satte min kompis kompis på den signalen på sin mobil och alla störde sig som f*n men lärarna hörde inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 min morsa hörde inte pipet.. what the fuck..? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 testade just på pappa han hörde det inte :blink: pratade om det i skolan och dom sa att det var en för hög frekvens typ som med synen fast annorlunda att ju äldre man blir ju sämre ser man, när man blir äldre så kan man inte höra såna frekvenser längre + visste ni att 103 db är dubbelt så mycket som 100db, för var tredje db fördubblas ljudstyrkan så t.ex. 80db är 10(!) gånger högre ljudstyrka än 50db Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 usch, farsan hörde inte pipet O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Många har det som ringsignal på mobilen.. Stämmer det att äldre, typ lärare, inte här sådana ljud? jag har den som ring signal :D & det stämmer, några av mina lärare hörde den inte & samma resultat har kommit fram hos andra medlemmar min kompis sa att dom använde sånt som bara 20- kan höra mot snattare i London fasst mycket högre ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.