Zutto Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Har Du försökt att få toad Putte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Nja, inte riktigt... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Nähe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Kan någon skriva alla gubbar som man kan få och hur man gör för att få dom? Please! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 pichu=klara event matcher ganodorf=klara event matcher Mewtwo=kör i 20 timmar eller 700 gånger vs mode Luigi=klara adventure och på första banan på adventure så ska du gå in när det är t.e.x 3,42 jiglipuff=klara classic en gång young link=Klara Classic mode med alla orginalla karäktererna (14) mr game and watch=klara adventure elller classic med alla 24 gubbarna Marth=kommer inte ihåg roy=klara adventure eller classic med marth Dr mario=klara alla 14 originalla gubbar på target falco=klara hundra man meele Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Marth: Klara Classic med 14 orginal gubbarna. DR. Mario: KLara nån regular match med Mario utan continue. Young Link: Klarra Classic med 10 valfria gubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 0013 så fick inte jag gubbarna kanske med young link och marth men inte dr.mario <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag fick dr.mario så :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) Jag har ganodorf, jiglipuff och Dr.Mario och jag fick Dr.Mario när jag hadde spelat 100 st melee matcher på vs.mode. Hur får man fler events jag har bara 30 st klarat alla, men jag har ett dockument som jag har alla event lösningar som jag hittat på forum.fuska.se och där står det att det är 51 nivåer. Redigerat 1 Mars 2004 av ptniklas1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 2 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 man måste få fler gubbar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 Jag har ganondorf, jigilipuf, dr.Mario, falco och pishu hur många fler måste jag ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg