Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 När jag spelar nått steam spel så kommer det ofta upp "This steam account dosent have that game" hur får jag bort det? PS.JAG HAR SPELEN också
rikke Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 började få samma j*vla problem på mitt ccs idag! skit störigt, logga ut å in, men det kom efter ett tag igen!
Justusett Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Skrivet 2 Oktober 2006 Det är någon bugg med steam upptateringen har jag hört, många får det, jag fick det igår. Så det är lugnt liksom.
Aegzor Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 Asså, Steam har faktist en egen hjälp-sida för såna som har problem med sina spel, etc. Så du borde nog ta o kolla där innan du frågar efter det här på fuska.
Gäst AntonJ3000 Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 Asså, Steam har faktist en egen hjälp-sida för såna som har problem med sina spel, etc. Så du borde nog ta o kolla där innan du frågar efter det här på fuska. GÖR DET VARJE GÅNG FFS!
Rekommendera inlägg