Hoppa till innehåll

Är Cs Kul


Apex

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst BondaKransDans

cs är värt 150 .- och inte mer ... annars skulle det inte kostat 150 spenn :P men asså varning spela spelet hälst 2-4 timmar om darn .. annars blir du blind .. ne bara skoja <_< aja men köp cs om du vill :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Är det värt pengarna

 

suger och är helt j*vla värdelöst.

samma skit om och om igen.

så omogen community att man spyr.

samma skit efter 6 år snart, för f*n tröttna på skiten nån gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kaktus-Killen:

 

Det är helt okej om du tycker att det suger, men skriv inte ner dina patetiska tankar utan att ge en anledning till varför du tycker så.

Tack!!

 

Och vårda ditt språk om du inte vill råka ut för en fjärde varning...

 

 

 

 

/ckcus tfarcraw fo dlrow

Redigerat av Zlayer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej :D kakrus-killen, antar att du är en warcraf/wow spelare apropå din avatar. helt okej att du inte gillar cs men varfö då ens lägga dig i denna tråd med dina patetiska komentarer, va mer konstruktiv om du ska vara negativ.

Redigerat av rikke
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Zlayer, jag gav anledningar/argument men du förstog väl dem inte?

(repetivt, omogen community, ser man här förresten.., varit likadant i 6 år)

 

Rikke: vadå, får man inte säga nåt negativt eller? NENE dessa forum är till för att hålla med den första som svarar.

 

ojojoj nu får ja väl svara som ni vill då?

 

"AAAAAA CS ÄÄÄGER :cool: !!!!

LIxOM MAN KÖPER EN "PIKKA" O SKJUTER FOLK!

SKITKUL KÖP DE!!

MITT FAVVO VAPEN E KOLTEN!!

(FÖRRESTEN VA HETER DU PÅ CS??)"

 

 

DET är en patetisk kommentar som man ser här på forumen.

MEN det är de negativa som får allt stryk från alla som gillar saken i fråga.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

*suck*

 

behöver jag verkligen vara konstruktiv?

 

" Jag tycker Cs är väldigt repetetivt då det är en enda upprepning av första ronden, blandat med en massa klagomål från chatten, folk som säger "noob" till varandra hela tiden, "din mamma" ses ofta, mogen community här. Spelet handlar inte om att ha kul, utan det handlar om att man ska en tillräckligt bra score för att andra inte ska säga en massa strunt om att "you suck!". Mer om repetiteten, man köper ett vapen, springer ut o skjuter tills antingen den man siktar på, eller dig själv, är död. Såklart följs detta av hånande ord i chatten, "lol noob cant aim lololollol". Spelet har varit så här i 6 år och lär inte ändra sig. Postiva saker med cs? Jo, man kanske tränar reflexerna, och såklart förmågan att dissa folk, eftersom man ständigt måste det för alla "mogna" spelare som slänger runt me "r u 12?". Få se, vad mer.. ah just det, banan de_dust2, som alla gillar, är direkt värdelös också, väldigt CT partisk (når bombplants först, lagen ska igentligen komma samtidigt).

hmm, AWPn, vapnet alla "skillade" använder, men varannan man dödar säger bara "awp wh*re". "

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*suck*

 

behöver jag verkligen vara konstruktiv?

 

" Jag tycker Cs är väldigt repetetivt då det är en enda upprepning av första ronden, blandat med en massa klagomål från chatten, folk som säger "noob" till varandra hela tiden, "din mamma" ses ofta, mogen community här. Spelet handlar inte om att ha kul, utan det handlar om att man ska en tillräckligt bra score för att andra inte ska säga en massa strunt om att "you suck!". Mer om repetiteten, man köper ett vapen, springer ut o skjuter tills antingen den man siktar på, eller dig själv, är död. Såklart följs detta av hånande ord i chatten, "lol noob cant aim lololollol". Spelet har varit så här i 6 år och lär inte ändra sig. Postiva saker med cs? Jo, man kanske tränar reflexerna, och såklart förmågan att dissa folk, eftersom man ständigt måste det för alla "mogna" spelare som slänger runt me "r u 12?". Få se, vad mer.. ah just det, banan de_dust2, som alla gillar, är direkt värdelös också, väldigt CT partisk (når bombplants först, lagen ska igentligen komma samtidigt).

hmm, AWPn, vapnet alla "skillade" använder, men varannan man dödar säger bara "awp wh*re".  "

 

 

Joo, riktigt fint skrivet kaktus-killen : )

 

 

 

Nu till vad jag tkr om cs.

 

Vad jag tycker är positivt med cs:

Jag själv spelar cs för att jag får många internet vänner genom det, jag spelar pcw typ varje dag, och det är kul för att jag spelar med mina bästa vänner.

Vi sitter inte och klagar på att fienden sitter men wh, det får man leva med, de lär ju sig inget iaf.

 

Det negativa med cs:

Det har ökat antalet fuskare, både på pcwer och public. Tro det eller ej, folk fuskar till och med på cuper och internet-ligor.

Och som kaktus killen säger(om jag inte har läst fel nu), att folk klagar på att man har awp.

Annat är när man skjuter någon genom väggen så blir man direkt kallad fuskare, vilket inte är kul för att man riskerar att bli bannad från servern, alltså om admin tror på killens historia.

Det är oxå jobbigt att man blir ovän med någon.

 

Det finns mycket mer om vad jag tycker om cs men har inte någon större lust att skriva ner det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zlayer, jag gav anledningar/argument men du förstog väl dem inte?

(repetivt, omogen community, ser man här förresten.., varit likadant i 6 år)

 

Rikke: vadå, får man inte säga nåt negativt eller? NENE dessa forum är till för att hålla med den första som svarar.

 

ojojoj nu får ja väl svara som ni vill då?

 

"AAAAAA CS ÄÄÄGER  :cool: !!!!

LIxOM MAN KÖPER EN "PIKKA" O SKJUTER FOLK!

SKITKUL KÖP DE!!

MITT FAVVO VAPEN E KOLTEN!!

(FÖRRESTEN VA HETER DU PÅ CS??)"

 

 

DET är en patetisk kommentar som man ser här på forumen.

MEN det är de negativa som får allt stryk från alla som gillar saken i fråga.

 

 

 

Öhhh, du gav inte nån anledning nä. Du skrev bara att det är helt värdelöst och att det suger, men du ger ingen vettig anledning till varför du tycker det.

 

Ja, och jag håller med om att det kan vara liten omogen community ibland. Men det är för att det är 9:åriga killar som knappt vet vad dem själv säger och bara vill verka tuffa.

Seriösa och vana cs spelare skriver inte såna saker...

 

Och du kanske blir kallad n00b för att du suger på det? Och förkortningar används ofta i CS, som elr (eller) lol och så vidare.

Men vafan gör det?! Det här är inte nåt j*vla forum, utan en chatt där man snabbt ska kunna skriva saker till andra spelare.

 

Så om du inte gillar CS, varför f*n spelar du de då? Du måste ha gjort de om du vet så mycke om CS...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

vem blir inte kallad för noob? men som ja sa så handlar det typ bara om scoren.

(nej jag suger inte, utan det är bara "coola" fjantar som säger sånt till folk)

 

eller om man tycker det går dåligt och skrivet kanske:

"They arent going to B, so run to A.."

 

antingen får man svar som "STFU!" eller inga alls.

 

varför jag spelar? jag spelar inte längre, jag står inte ut med folket på servrarna.

bara en massa klagomål på varandra.

 

"Du måste ha gjort de om du vet så mycke om CS..."? det räcker med att hoppa in i en server och spela en timme eller två så kan man nog säga det jag sa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...