Gäst Great Gonzales Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 ''dagens ungdom bara bråkar och förstör'' jag tycker det är onödigt och så gjorde mascarpone nyss en likadan tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Att spamma är bara jobbigt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Putside: Ja men det är också roligt, det är så jobbigt när trådar låses på grund av §1-11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Det skulle inte vara roligt om spam skulle varit tillåtet i forumet enligt mig. Hur skulle det se ut om §1.11 inte fanns? Själv tycker jag att det är en viktig regel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Det skulle inte vara roligt om spam skulle varit tillåtet i forumet enligt mig. Hur skulle det se ut om §1.11 inte fanns? Själv tycker jag att det är en viktig regel. Ja, det är en av de viktigaste reglerna på hela forumet. Om inte den fanns skulle det finnas jättemycket riktigt" onödiga trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Goodie. >_> I'm no spammer... Men många andra är. Och eftersom folk spammar så hårt för rank så borde den reglen bli strängare och så borde någon slags forum skapas där dom kan spamma, utan att få rank.. För då skulle nog spammet minska lite iaf. Varför ska man spamma överhuvudtaget, är det kul? Vill man skriva mycket så finns det en chatt här på fuska. I forumet ska man skriva inlägg, dvs mer seriösa längre textstycken. Ett spamforum skulle bara göra saken värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Men herregud. Det är inget måste att spamma där, utan där kan forumslekarna också befinna sig. Och ja forumslekar är kul. Ibland så kan spamming också vara det. Då skulle det bli lite mera liv på det hela och allt skulle inte varit så "kallt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Spam behöver inte se ut så här:” AJAodsmzådlsåbvac. Spam kan vara gratulationstrådar, forumlekar, trådar som klassas som §1-11. Jag tycker att det skulle vara roligt med ett "spam forum". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Det har aldrig slagit något att detta forum kanske kan beräknas som något seriösare än vissa andra? Håller med dig Nico du är kungen på att vara klok min älskling :P Men, håll detta nära, detta forum är minst till för spel enligt många jag har typ ett spel och är ändå en av de aktivare medlemmarna här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Nej, det är menat att vara till för spel mest. "Sverige största och bästa spelforum!?". Men jag säger inte att det är dåligt att det finns annat, tvärtemot, men det bör inte bli oseriöst för det. Lekar hör inte hit, det är ett diskussionsforum, man diskuterar olika saker i olika ämnen. Leka är mer chatt, och det finns en chatt. Men om man vill leka i forumet så finns det ju alltid gruppforum. Kostar bara 6650 om man är VIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) Som sagt, de flesta som hänger på den här sidan spelar väldigt mycket men det betyder inte att man behöver gilla att diskutera spel. Många har ju flera intressen utöver spelandet. Själv spelar jag varje dag även om jag inte diskuterar så mycket spel på forumet. Redigerat 4 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) Tja, mitt gruppforum Rymdbåten var till för detta finslipade ändåmål. ^^' Ärligt talat förstår jag inte ert behov att spamma. Sitter själv på en del forum där dom har speciella avdelningar för spam. Och jag kan säga att 95% av stammisarna där slutar skriva onödiga inlägg efter bara ett par..... Det är sjukt trist. Diskutera istället. Det ger så mycket mer. Redigerat 4 Oktober 2006 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.