Hoppa till innehåll

Neeeeeeejj!


TheCreed

Rekommendera inlägg

igår gjorde jag mitt största misstag! När jag kopierade några oran berries så försvann min Feebas (Hyper rare) Min Clampearl med Deepseascale och min tyranitar i lvl 100!! (går bara att fånga larvitar i FR/LG och min kompis är den enda som har sladd!! :( :( :(

 

Fasst jag har kommit på vad orsaken e till detta!

När ni tänker kopiera eran pokemon så lägg ingen i boxen!! för sen när ni sparar och tar upp den pokémon ni ska kopiera och stänger av samtidigt som spelet sparar (andra sparningen) Så försvinner den pokémonen som ni la ut i boxen! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

igår gjorde jag mitt största misstag! När jag kopierade några oran berries så försvann min Feebas (Hyper rare) Min Clampearl med Deepseascale och min tyranitar i lvl 100!! (går bara att fånga larvitar i FR/LG och min kompis är den enda som har sladd!!  :(  :(  :(

 

Fasst jag har kommit på vad orsaken e till detta!

När ni tänker kopiera eran pokemon så lägg ingen i boxen!! för sen när ni sparar och tar upp den pokémon ni ska kopiera och stänger av samtidigt som spelet sparar (andra sparningen) Så försvinner den pokémonen som ni la ut i boxen! :(

 

Stackars dig :(

Ska akta mig för det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

igår gjorde jag mitt största misstag! När jag kopierade några oran berries så försvann min Feebas (Hyper rare) Min Clampearl med Deepseascale och min tyranitar i lvl 100!! (går bara att fånga larvitar i FR/LG och min kompis är den enda som har sladd!!  :(  :(  :(

 

Fasst jag har kommit på vad orsaken e till detta!

När ni tänker kopiera eran pokemon så lägg ingen i boxen!! för sen när ni sparar och tar upp den pokémon ni ska kopiera och stänger av samtidigt som spelet sparar (andra sparningen) Så försvinner den pokémonen som ni la ut i boxen! :(

 

Oj oj oj stackars dig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...