Dalman Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Om jag ska köpa en Xbox 360 blir det en core, tycker ej att jag behöver nån premium. Har råd att köpa en momory card :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Håller helt med Dalman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Oblivion, kameo är ur tråkigt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Du kan inte köra alla spel med Core. Vissa spel behöver hårddisk. FM Manager är ett exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Om jag ska köpa en Xbox 360 blir det en core, tycker ej att jag behöver nån premium. Har råd att köpa en momory card :) köp INTE core och memory card! de e skitlite plats på minnneskorten, du kommer inte kunna spara mkt grejer på de där. plus att konsollen är fulare och du inte får till många viktiga grejer. annars är Oblivion det klart roligaste spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 köp core å en hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dunderwalle Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 köp premium.. och välj kameo? inte lika jobbigt klurigt.. är bara att latcha sej fram igenom det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.