Salsamackan Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 jag hade 803 fuskmynt sen la jag ett inlägg sen fick jag 773 fuskamynt :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 803 - 773 = 30 Så enligt min uträkning lyckades du bli av med 30 fuskamynt.... vad jag vet så kostar det inget att göra inlägg, så någon måste antagligen ha snott 30 enstaka fm av dig.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 jag hade 803 fuskmynt sen la jag ett inlägg sen fick jag 773 fuskamynt :angry: Säker på att det inte var tvärt om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Eller att du inte satte in mynten i banken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 2 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Eller att du inte satte in mynten i banken? jag är hel säker på att jag inte gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 men ärligt, är det så farligt att bli av med 30 Fm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 det kanske inte är så farligt men det är konstigt *skrattar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Eller att du inte satte in mynten i banken? Banken finns väl inte längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) Eller att du inte satte in mynten i banken? Jo den finns fortvarande kvar, dock så har kreditkorten tagit bort och räntan sjunkit till 0,05 %. Redigerat 3 Oktober 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 jag hade 803 fuskmynt sen la jag ett inlägg sen fick jag 773 fuskamynt :angry: oooooooo NEEEEEEEEJ du blev av med fuskamynt! RING POLISEN! vem f*n bryr sig din lilla snorunge! VÄX UPP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Det här har jag svårt att tro på... kontakta Admin om du nu inte ljuger... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Jag har sett dig mycket på lotteri.du kan ha köpt något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.