Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Någon som avskyr tandläkarn lika mycket som jag gör? Jag är jätte rädd för tandläkarn för dem hittar jämnt hål.. och så är jag rädd för spruto så då vågar jag inte ta bedövning o det kan göra ont i bland när dem borrar.. usch fy fn.. Någon mer som kör utan bedövning eller får många hål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag gör Jag är asrädd för tandläkarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Usch fy fn.. säger det bara.. det är bara att bita ihop när man lagar tänderna.. hehe.. Men ni ska ju vara som mej köra utan bedövning.. grymt.. sen kommer den grova äckliga j***a cp borren som är så *IIIIIIH* hatar den borr jäkeln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Hmmm e du en fegis? Jag har aldrig haft hål och jag gillar tandläkarn. Det är skönt att få borren i munnen även fasst inte ha hål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag hatar inte tandläkarn men jag gillar inte å gå ditt iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Men du har säkert bedövning ju!! En gång hade jag tre hål, en jätte stor som han fick borra upp hela käften på mej och två som han lagade samtidigt.. det var jätte jobbigt.. fick huvudvärk det.. Och du vet inte hur ont det gör när man borrar.. USCH! Det känns som fn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag har borrat en gång förra året fick ta 5 sprutor i käften men det kändes inge! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 :P Jag har aldrig haft hål men gillar ändå inte att gå till tandläkarn.l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 hm! jag har blive borrad tre gånger när ja va 6 år utan bedövning!!! slå de om ni kan! hatar tandläkarstolen, får ont i hövve av dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Usch ja.. testa utan bedövning.. det lär kännas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 hur de kändes? hela hövve lät brrrrrrrrrum å skakade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Precis, först den lilla som snurrar 30 000 varv i sekunden och svider som arslet och sen den storra som täcker hela tanden typ och skakar hela huvudet så att tanden nästan lossnar.. äckligt o det gör ont.. Sen kostar bedövningen när man blir äldre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.