Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Usch ja.. tur att man slipper.. kanske.. hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Eller fal dom växer fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Växerdem fel så är det tandställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag är rädd för tandläkarn. "borren" :( hjälp! Fast jag har inte ett enda hål!!! Tur det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Någon som avskyr tandläkarn lika mycket som jag gör? Jag är jätte rädd för tandläkarn för dem hittar jämnt hål.. och så är jag rädd för spruto så då vågar jag inte ta bedövning o det kan göra ont i bland när dem borrar.. usch fy fn.. Någon mer som kör utan bedövning eller får många hål? Samma här! Men något hål får jag aldrig! Det är nog för jag nästan aldrig äter godis! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 (redigerat) Nu äter jag nästan aldrig godis.Men förut gjorde jag det.Och det var då jag hade hål.när jag var 5-7 år. Redigerat 13 Februari 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag har borrat 3 hål Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Ett hål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 aldrig haft hål, men jag har tandställning, nån mer än jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jag har aldrig haft hål och hatar inte tandläkarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag har haft tandställning Sen kan man väl säga att man hatar borren :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.