Gäst Youx Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Assåa ja har installerat Knight online nu när ja startar dubbelklickar jag på ikonen. sen trycker ja på start sen händer inget!! va e fel på det spelet är det nån mening me å försöka nu har det spelet minskat 80% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 brandväggen kanske stoppar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) Ska nog ej va brandväggen. Spelet har bokstavligt talat blivit "fuckat". För något år(?) sen va det så himla lungt och spela det. Kom in hela tiden. Och vipps. Övertagit av turkar. Ja turkar. Jag kom bara in på natten vid 2-3 tiden. Men nu spelar jag det inte för det har blivit totalt förstört. Redigerat 3 Oktober 2006 av Th3 Sh@dow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Man kan typ ba spela på skol tid xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
weiss935 Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Ska nog ej va brandväggen. Spelet har bokstavligt talat blivit "fuckat". För något år(?) sen va det så himla lungt och spela det. Kom in hela tiden. Och vipps. Övertagit av turkar. Ja turkar. Jag kom bara in på natten vid 2-3 tiden. Men nu spelar jag det inte för det har blivit totalt förstört. Jag håller f*n med dig ja har inte spelat så länge men man märker att de bara e turkar som spelar man fattar ju ingenting.och så kan man inte komma in lika ofta på spelet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CSGuy128 Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 (redigerat) Vem bryr sig om de är turkar eller ej ? Man kommer inte in o de e problemet, inte att de är turkar som spelar ? Redigerat 24 Juni 2007 av CSGuy128 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 mitt e också så går inte att skaffa första patchen för mig <_< det hämskaste är alla turkar för dom kommer och säger "Turk?" eller nått sånt då säger man "no" och sen skriver dom på turkiska ni vet ba "aöfvsh cä,lmnzsvmnxczkmvf" därför slutade jag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 vad är fel på turkar dem får väll skriva vad dem vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 det är inge fel på dom men dom vet ju inte ens va "no" betyder <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BurningHypno Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Nehe ? Så det förstör din spel frestelse? Herre gud <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 (redigerat) Precis som när jag körde tibia på mit 0,064mb/s modem för 5 år sen! Jag kunde bara komma in på morgonen ett tag. :( "Allting var bättre förr" Nehe ? Så det förstör din spel frestelse? Herre gud <_< Bara jag som tycker att det låter lite fel? o_0 Redigerat 26 Juni 2007 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.