Hoppa till innehåll

Knight Online! Hatar De Funkar Ju Ej!

Gäst Youx

Rekommendera inlägg

Assåa ja har installerat Knight online nu när ja startar dubbelklickar jag på ikonen. sen trycker ja på start sen händer inget!! va e fel på det spelet är det nån mening me å försöka nu har det spelet minskat 80%

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska nog ej va brandväggen.

Spelet har bokstavligt talat blivit "fuckat".

För något år(?) sen va det så himla lungt och spela det. Kom in hela tiden. Och vipps. Övertagit av turkar. Ja turkar. Jag kom bara in på natten vid 2-3 tiden. Men nu spelar jag det inte för det har blivit totalt förstört.

Redigerat av Th3 Sh@dow
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Ska nog ej va brandväggen.

Spelet har bokstavligt talat blivit "fuckat".

För något år(?) sen va det så himla lungt och spela det. Kom in hela tiden. Och vipps. Övertagit av turkar. Ja turkar. Jag kom bara in på natten vid 2-3 tiden. Men nu spelar jag det inte för det har blivit totalt förstört.

Jag håller f*n med dig ja har inte spelat så länge men man märker att de bara e turkar som spelar man fattar ju ingenting.och så kan man inte komma in lika ofta på spelet!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 7 månader senare...

mitt e också så går inte att skaffa första patchen för mig <_<

det hämskaste är alla turkar för dom kommer och säger "Turk?" eller nått sånt då säger man "no" och sen skriver dom på turkiska ni vet ba "aöfvsh cä,lmnzsvmnxczkmvf"

därför slutade jag :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis som när jag körde tibia på mit 0,064mb/s modem för 5 år sen! Jag kunde bara komma in på morgonen ett tag. :( "Allting var bättre förr"

Nehe ? Så det förstör din spel frestelse? Herre gud <_<

Bara jag som tycker att det låter lite fel? o_0 Redigerat av MrSnow
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...