Hoppa till innehåll

Övernaturliga Platser I Sverige

SonyPSP

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför ska man vara rädd för spöken,det är dom levande som kan göra nått...

och för det andra så finns det inga bevis på att s.k "spöken" exicterar och därför tror inte jag ett dugg på sånt

Redigerat av Red_fox2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

Cooolt, men läskigt (om det stämmer) men varför skrev du det två gånger Umbreon?

Ja vet inte riktigt, fast bättre att det skrevs 2 ggr än att det blev två inlägg!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det finns ju många olika..men det finns ett skidställe där det kommer en gubbe utan huvud och säger nått på finska som betyder var är mitt huvud..

han dog när han bada och det kom en fiskelina som högg av hans huvud sen dess har han letat efter den..läste jag i en bok..sveriges bästa spökhistorier tror jag.. ;)

Jag har också läst det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En gång gick jag me dmina kompisar, och då skulle jag gå och pinka då fanns det ett hus där, det verkade övergivet, och där fanns en tavla. På bilden var det en gubbe, och när jag kollade på den såg jag att gubbens ögon blickade och stirrade på mig. Vet ej kanske bara inbilning.. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

i klassrummet där jag har spanska så är det nåt tickande ljud i taket, vi tog upp takplattorna (dom e jättelätta) men de fanns inget där... vi vänta o vänta men vi hörde inte heller nåt tickande från ventilations röret som va där uppe... :S . Det var asmysko.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Berättelse från min mormor:Min mormor jobbade i ett tvätteri en tid av sitt liv och

en gång så dog en kvinna där (orsak vet jag inte).Nästa dag på kvällen så sågs kvinnan gå tvärs i det stora rummet i tvätteriet.

Jag vet inte om det är lögn. Men min mormor tror mycket på moral och är sträng

så hon skulle inte skojja om sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Finns ett hus som är 200år gammalt. Där var vi på läger förut med min skola. Alltså alla var jävligt morgontrötta, ingen kunde sova för det bankade på dörrarna och att man hörde steg hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...