rikke Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 ja skulle f*n aldig våga det x'D hatar spöken :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) Varför ska man vara rädd för spöken,det är dom levande som kan göra nått... och för det andra så finns det inga bevis på att s.k "spöken" exicterar och därför tror inte jag ett dugg på sånt Redigerat 4 Oktober 2006 av Red_fox2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Cooolt, men läskigt (om det stämmer) men varför skrev du det två gånger Umbreon? Ja vet inte riktigt, fast bättre att det skrevs 2 ggr än att det blev två inlägg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 det finns ju många olika..men det finns ett skidställe där det kommer en gubbe utan huvud och säger nått på finska som betyder var är mitt huvud.. han dog när han bada och det kom en fiskelina som högg av hans huvud sen dess har han letat efter den..läste jag i en bok..sveriges bästa spökhistorier tror jag.. ;) Jag har också läst det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Jag är inge vidare rädd för spöken.... kanske beror det på att jag inte tror på sånt... och kan därför inte föreställa mig det... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 En gång gick jag me dmina kompisar, och då skulle jag gå och pinka då fanns det ett hus där, det verkade övergivet, och där fanns en tavla. På bilden var det en gubbe, och när jag kollade på den såg jag att gubbens ögon blickade och stirrade på mig. Vet ej kanske bara inbilning.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 gick du in och pinka i ett hus, weird.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 i klassrummet där jag har spanska så är det nåt tickande ljud i taket, vi tog upp takplattorna (dom e jättelätta) men de fanns inget där... vi vänta o vänta men vi hörde inte heller nåt tickande från ventilations röret som va där uppe... :S . Det var asmysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimnest Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Man ska inte vara rädd dom får sin kraft av det......! PS. det finns inga spöken...! det är bara inbillning :blink: ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Berättelse från min mormor:Min mormor jobbade i ett tvätteri en tid av sitt liv och en gång så dog en kvinna där (orsak vet jag inte).Nästa dag på kvällen så sågs kvinnan gå tvärs i det stora rummet i tvätteriet. Jag vet inte om det är lögn. Men min mormor tror mycket på moral och är sträng så hon skulle inte skojja om sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Finns ett hus som är 200år gammalt. Där var vi på läger förut med min skola. Alltså alla var jävligt morgontrötta, ingen kunde sova för det bankade på dörrarna och att man hörde steg hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 ales stenar i skåne är väll lite mystiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.