Om tex en kompis har laddat ner ett PS2 spel och bränt det på skiva måste jag då chippa min PS2:a för att spela det?
Brända Spel.
ja
Hmm farsan sa att det var ett företag i Örebro som chippar ps2 jag ska snart chippa mitt det kostar typ 1000kr att göra det.
↗ till inläggetOm tex en kompis har laddat ner ett PS2 spel och bränt det på skiva måste jag då chippa min PS2:a för att spela det?
hahahahahahahahhaahahahaha var har du vart hela livet? hoppas du inte var seriös med din fråga hahahaha
svaret ä JAAAAAAAAAAA
Så nu har är mitt chipat:D
Ska testa.
Rensat på onödiga/aggressiva inlägg...
ja det kan du göra
Äh, orka ladda ner spel. Är man en riktig gamer köper man minsann de i butiken.
DU kan köra utan.Det brukar jag göra men den brukar hacka.Och trögt
så chipa om du vill det finns såna företag
som brukar chipa ps2.
PS.De kostar ca 900kr att chipa
:huh:
Wohoow det funkar nu, jag har 34 olika brända spel som har legat och ruttnat :)
Men visste du att man kan anmäåla dom som använder brända spel? det är olaglit att bräna spel från datorn.
Det är inte olagligt att bränna spel från datorn dalman, men det är olagligt och sälja.
Skulle det varit olagligt hade nog de flesta datorföretagen blivit stämda för ett bra tag sedan. ;)
Man kan ju säga att man tjänar på att chippa men själv köper jag hellre min spel.
Men dom brända spelna jag har har jag fått av en kompis.
men vart har du varit i livet om det var en seriös fråga så är svaret ja såklart :evil:
om man nu måste chippa för att spela brända spel, varför funkar då dom köpta spelen :huh: (dom är ju också brända)
Vad snackar du om? Dom köpta spelen är inte brända.
Jo på sätt och vis är dem väll ändå det. Eller? Jag vet då inte hur man tillverkar spel då så...
Skulle va kul om nån kunde fixa en länk om hur dem gör tv/data spel :)
det går att spela brända spel utan att behöva betala tusen kronor men e det nyare så kostar det ca 1000 kr. :D :D