Leenus Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 Hejsan... Jag håller på att göra ett spel i Player Worlds, men när jag sätter in musiken så loopas den aldrig! Det beror på att det är .MID filer hela bunten vilket är VÄLIDGT korkat tänkt... Men jag vill konvertera alla musikfilena samt en egen .mid låt som jag gjort i "Midi Maker"... Hur gör jag... har laddat hem massor av Konverterings program men alla var skit! :cry: hjäälp!! Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Inge nerladdning :) Start - Alla program - Tillbehör - Underhållning - Ljudinspelaren Sen där nere i högra hörnet av hela skärmen dubbelklicka på högtalaren - Egenskaper - Inspelning - (Om det inte redan är ikryssat välj stereo mix) - OK - kryssa i välj på stereo mix - Nu kan du stänga ner Den där inställning för ljud saken och gå tillbaka till ljudinspelaren - Nu öppna .MIDI filen och spela in ...fast varje 60de sekund måste du trycka på inspelnings knappen för att fortsätta (smart är att spamma när den kommer till 55sek) Citera
Putside Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Konvertera MIDI-filer till Mp3 går inte :/ Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Konvertera MIDI-filer till Mp3 går inte :/ Sök upp MIDI to MP3 <_< Citera
xallie Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Skrivet 9 Oktober 2006 det går visst att göra midi till mp3 fast det blir en lika pipig låt ändå då jag ser inget syfte med et örutom om det är en midi låt som man vill ha ut på cd eller liknande Citera
Putside Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Skrivet 9 Oktober 2006 Ja det går ju att kovertera om midi-filen till mp3-format men det låter ju precis likadant. Det var så jag menade Citera
Mosa1nagant Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 eller ladda ner Blaze Media Pro jag tror att man konverterar midi till mp3 med det programmet testa :bah: Citera
WASD Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 eller ladda ner Blaze Media Pro jag tror att man konverterar midi till mp3 med det programmet testa :bah: kan man också konvertera Mp3 -> Midi? Citera
Mosa1nagant Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Skrivet 10 Oktober 2006 eller ladda ner Blaze Media Pro jag tror att man konverterar midi till mp3 med det programmet testa :bah: kanske <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.