Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Finns det något annat sätt att få internet.. Jag har inte trådlöst och bor 5 mil från närmaste stad. Så finns det något man kan köpa eller fixa så man kan ha internet med kabel eller något liknande? :unsure:

Skrivet

Ja hur ska man göra man tycker det borde finnas så man kan köra med kabel. :( Jag vet ingenting men. Det är det jag undrar om det finns något annat sätt?

Skrivet (redigerat)

hmm kan du förklara hur den funkar om du kan? :S Läste men förstog inte så mycke vad dom menade?

Redigerat av A_2004
Skrivet

Använder grannens..går minst lika bra btw är det inte så roligt att vara inne på internet tråkigt som f*n faktist så det är bara något man vill i början

Skrivet

men nu skriver du att du inte har bredband om ja har fattat det rätt. o då ä de inte så lätt att ha internet. du måste ha bredband o sen köper du antingen en trådlös router eller en wifi max. till båda får du ju guide på hur du instalerar den

Skrivet

har du 1.5 så använd wifi sniffer söker upp wifi nära dig :D behövde inte ens använda de på min sonys inbyggda hittar min grannes (har 90 procent i signal :D:D brukar vara på google osv)

• Skapa ny...