OmenChild Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 Finns det något annat sätt att få internet.. Jag har inte trådlöst och bor 5 mil från närmaste stad. Så finns det något man kan köpa eller fixa så man kan ha internet med kabel eller något liknande? :unsure:
OmenChild Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 Ja hur ska man göra man tycker det borde finnas så man kan köra med kabel. :( Jag vet ingenting men. Det är det jag undrar om det finns något annat sätt?
Zeem Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 Det finns en USB adapter, Wifi max. http://www.webhallen.com/prod.php?id=63208 Tyvärr svår att få igång, men fins guider (kräver lite kunskaper)
OmenChild Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) hmm kan du förklara hur den funkar om du kan? :S Läste men förstog inte så mycke vad dom menade? Redigerat 3 Oktober 2006 av A_2004
xJaJax Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Använder grannens..går minst lika bra btw är det inte så roligt att vara inne på internet tråkigt som f*n faktist så det är bara något man vill i början
OmenChild Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 jaha men jag har prövat att ha internet. Tyckte det var skit bra
Paranoxx Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 men nu skriver du att du inte har bredband om ja har fattat det rätt. o då ä de inte så lätt att ha internet. du måste ha bredband o sen köper du antingen en trådlös router eller en wifi max. till båda får du ju guide på hur du instalerar den
OmenChild Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Har ADSL tror du det går med det?
Paranoxx Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 ja de ä klart de går de ä ju de alla har. men till de skaffar du en trådlös router eller en wifi max
OmenChild Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 Har köpt wifi max nu den kommar om 2-3 arbetsdagar :P
xJaJax Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Skrivet 4 Oktober 2006 har du 1.5 så använd wifi sniffer söker upp wifi nära dig :D behövde inte ens använda de på min sonys inbyggda hittar min grannes (har 90 procent i signal :D:D brukar vara på google osv)
Rekommendera inlägg