OmenChild Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Finns det något annat sätt att få internet.. Jag har inte trådlöst och bor 5 mil från närmaste stad. Så finns det något man kan köpa eller fixa så man kan ha internet med kabel eller något liknande? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Hmm, har samma problem.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Ja hur ska man göra man tycker det borde finnas så man kan köra med kabel. :( Jag vet ingenting men. Det är det jag undrar om det finns något annat sätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Det finns en USB adapter, Wifi max. http://www.webhallen.com/prod.php?id=63208 Tyvärr svår att få igång, men fins guider (kräver lite kunskaper) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 3 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) hmm kan du förklara hur den funkar om du kan? :S Läste men förstog inte så mycke vad dom menade? Redigerat 3 Oktober 2006 av A_2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Använder grannens..går minst lika bra btw är det inte så roligt att vara inne på internet tråkigt som f*n faktist så det är bara något man vill i början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 jaha men jag har prövat att ha internet. Tyckte det var skit bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 men nu skriver du att du inte har bredband om ja har fattat det rätt. o då ä de inte så lätt att ha internet. du måste ha bredband o sen köper du antingen en trådlös router eller en wifi max. till båda får du ju guide på hur du instalerar den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Har ADSL tror du det går med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 ja de ä klart de går de ä ju de alla har. men till de skaffar du en trådlös router eller en wifi max Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 4 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Har köpt wifi max nu den kommar om 2-3 arbetsdagar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 har du 1.5 så använd wifi sniffer söker upp wifi nära dig :D behövde inte ens använda de på min sonys inbyggda hittar min grannes (har 90 procent i signal :D:D brukar vara på google osv) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg