Gäst Moberg Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Min magiker har 7 i luk, (jag vet att det är alldeles för mycket)... Och han är jättebra. =) Alla thiefs ska inte ha 4 i str, inte om du ska göra en bandit som kör med str daggers. Förresten, är det någon som har monster säckar och spelar på Scania? Då skulle jag vilja ha lite hjälp av er, ni får pengar för besväret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 vad tycker ni om maplestorys halloween event? jag tycker den er skit bra man kan selja candies for mycke pengar:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 jag har en lvl 23 magician, scania Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Har knappt spelat nånting under halloween... :P Man har ju en del annat för sig, annars verkar det ju rätt tufft att vinnare får 100k NX cash :D jag har väl en, 10 candies >_> Vad kan man sälja dem för ungefär, på de olika servrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Ahahahaa, jag har två pumpkin baskets. ;) Kör med en lvl 32 thief på Broa, heter CoojoX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Hur får man Pumpkin baskets? jag har över 200 Halloween candies, o en grön klubba xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tarifold Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Har en lvl 45 i khaini inte så jätte rik efter att ha försökt scrollat en wg med 5 60% att och 4 misslyckades >.< Har en i Scania också lvl 21 warrior tyvär e han mer misslyckad än min main =] Har en gubbe på alla servrar alla e över lvl 20+ P.M mig om du vill köra tillsammans nångång =D man måste ju vara ett geni för att kunna hacka:( men jag har en cleric po lvl 34 på kahini Man behöver inte vara ett geni precis men jag har problem med min 0.29 update patch om någon har 0.30 så skulle jag vara ******* glad! Men asså hacking på surface mobs funkar inte bara på dom flygande annars dcar man typ varannan minut >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 1 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Ingen mer som spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 jag har typ alla hack till Gms:P fast jag fattar inte det där hacket när man står på ett ställe och träffar alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag lirar mest på skojj, inte så seriöst. CMS - Khaini: Sovapan, 11 lvl. Femman, 10 lvl. Ushami, 18 lvl. CMS - Bellacon: Nosegrab, 1? lvl. w4bb, 13 lvl. Tihihiii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerka93 Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Cleric lvl 56 namn: minime93 Spearman lvl 35 (min första) F/P lvl 36 rouge lvl 26 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrlandsgold Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 har en lvl 22 mage ska bli cleric på bera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.