spyro Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 min polare var snabbare att fixa åt mig xD fast jag behover en bypass till bot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shreedet Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 såklart man spelar maplestory, började för nåndag sen. snart lvl 30 och då är de dags för spearman :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Level 30 på någon dag? Hur många timmar har du egentligen spelat? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shreedet Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 haha :D några timmar kanske, första 20 lvl tar ju inte lång tid, nu börjar de bli segt :) men kul är de fortfarande ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 men hallå!!! Maplestory suger men flyff är ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 haha :D några timmar kanske, första 20 lvl tar ju inte lång tid, nu börjar de bli segt :) men kul är de fortfarande ^^ Uhm, lvl 20 tog 1 vecka för mig... XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shreedet Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 haha jasså. då spelar du inte många timmar? :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 lol det tog 3timmar för mig till 20:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerka93 Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 jag spelar på broa har en lvl76 priest (minime93) och massa lvl40+ charts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandito Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 Hej ^^ Jag har en Bandit lvl 51 på scania och heter I3andito xD Och jag har en guild som heter The Banditos xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2007 JAg la ner MS för ca 6 månader sedan det var drygt över lvl 50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Level 10 über noob, har spelat i 1,5 dagar. CcollezZ heter jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.