Dimnest Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag har sett några från 2005 inte särskilt fint! <_< <_< simpsonsprogrammet är inte nytt!!! det är gammalt! Faktist så började dom visa små serier år 1989 på ett program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 japp inte 81 snart ärre simpsons :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Serien har producerats sedan 1989 och ska sluta med en långfilm -07 hur vet du att serien ska sluta efter filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Serien har producerats sedan 1989 och ska sluta med en långfilm -07 han kanske ljuger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 SIMPSONS FOR EVAAAR!!! :cool: tror inte det slutar med en långfilm... PS.har nån sätt avsnittet med metallica i...har sätt att det stog att det skulle komma ii sommmaren 2006(metallicas hemsida) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 först ska jag nog rätta dig :) for ever (haha..) men jag tror dom inte kommer sluta då dblir jag lessen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonSilver Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Ha. Skaparna till Simpsons har sagt att när dom ska sluta göra avsnitten så kan dom göra en film. Men jag har sett jätte många trailer till the simpsons filmen och då står det att den ska komma juni eller jula 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Jag d1111111zzar simpsons och kollar på Southpark istället, dom små irriterande gubbarna är mycket skönare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonSilver Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Jag gillar båda. Oh my good. They killed kenny. You bastards. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 aa dom nya e dåligare en dom gammla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.