Nami Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Ja som rubriken säger, hur lång tid tar det för en Avatar att ladda upp här? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 det beror väll på vilken internet anslutning du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 (redigerat) Ganska meningslös tråd kanske, men det tar ca 3 sek Redigerat 4 Oktober 2006 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 testa och se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 5 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Asså jag menar inte så, -.- På min Personliga Bild, när laddas den upp?? Ni ser ju själva att det inte är en bild där, och jag har väntat jätte länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Alla bilder ska komma upp direkt efter att du laddat upp dem, prova att ladda upp igen och se om det funkar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 (redigerat) Jag har sett att en dels bilder blir typ helt förvrängda, typ smalare. Vad beror det på? :huh: Redigerat 6 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Att någon har uppdaterat sin avatar men den gamla fortfarande ligger kvar i cachen på din dator. Trycker man F5 så ska det normalt försvinna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 12 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Jag har testat flera gånger ;/ Men det funkar ju inte. Jag har fortfarande inte fått upp min avatar där. <------ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Vad ser du då i så fall? För jag ser en Eevee(hur stavas det? :rolleyes: ) och en text med "Carttie". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Jag ser också den där gulliga pokemonen och sen en röd text där det står "Carttie" och en röd/rosa bakrund ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Ne det enda jag ser är din avatar, inte "User photo", om det nu är det vi pratar om. Hmm nåt som krånglar tydligen, dubbelkolla så det är rätt format på bilden, om det finns några sådana regler. Kanske helst inga åäö eller andra mystiska tecken i filnamnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.