Hoppa till innehåll

Sytt?

0013

Rekommendera inlägg

Gäst Felix

Hehe en gång sydde en tjej en sy nål rätt genom tummen på sy lektionen.. hehe satt mittemot liksom..

Jag sydde mig också i fingret fast pekfingret (också på en sy lektionen)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

fick nästan stygn i huvudet efter att ha fått en sån kedja som sitter på gungor längs halv huvudet. men jag klarade mej undan stygn och fick håret flätat å ihop limmat istället, men sen fick jag klippa allt hår, så den sommaren gick jag omkring med kort hår. tog mej tre år att få så långt hår igen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var på väg att få sy. Hade såret blivit lite djupare hade det blivit så att jag hade fått sy. Jo det var såhär: Min lillebrors kompis (eller dom är inte så mycket med varann längre) jag o min kompis retade dom så hade ett par ungdomar haft sönder en träbänk, sen trodde dom att dom hade tagit bort allt. Men det fanns en liten bit kvar han tog den och kastade den rakt ovanför mitt öga. :( Jag ba satte handen där och sa "det är ingen fara, det gör ju inget ont" för det gjorde det inte heller. Sen när jag tog bort handen så blödde det som f*n. Jag blev alldeles chockad. Jag tog dubbla plåster flera gånger och det läckte typ igenom. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sytt 7 stygn i pannan :) Jag var på brottningsträning och sprang in i väggen , det var typ så att väggen stickte ut :) Jag vart helsnurrig först höll jag handen där sen när jag tog bort handen var min hand full med blod ... sen rann det på mina kläder :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Har spräckt läppen! Spelade bandy och jag tog stödd mot målet och på något konstigt sätt så ramlade jag med målet ner och slog framtänderna i asfalten.

Sen så skärde nästan av mig min tumme :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...