Gäst Felix Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Hehe en gång sydde en tjej en sy nål rätt genom tummen på sy lektionen.. hehe satt mittemot liksom..Jag sydde mig också i fingret fast pekfingret (också på en sy lektionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 fick nästan stygn i huvudet efter att ha fått en sån kedja som sitter på gungor längs halv huvudet. men jag klarade mej undan stygn och fick håret flätat å ihop limmat istället, men sen fick jag klippa allt hår, så den sommaren gick jag omkring med kort hår. tog mej tre år att få så långt hår igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Jag var på väg att få sy. Hade såret blivit lite djupare hade det blivit så att jag hade fått sy. Jo det var såhär: Min lillebrors kompis (eller dom är inte så mycket med varann längre) jag o min kompis retade dom så hade ett par ungdomar haft sönder en träbänk, sen trodde dom att dom hade tagit bort allt. Men det fanns en liten bit kvar han tog den och kastade den rakt ovanför mitt öga. :( Jag ba satte handen där och sa "det är ingen fara, det gör ju inget ont" för det gjorde det inte heller. Sen när jag tog bort handen så blödde det som f*n. Jag blev alldeles chockad. Jag tog dubbla plåster flera gånger och det läckte typ igenom. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Jag har sytt 7 stygn i pannan :) Jag var på brottningsträning och sprang in i väggen , det var typ så att väggen stickte ut :) Jag vart helsnurrig först höll jag handen där sen när jag tog bort handen var min hand full med blod ... sen rann det på mina kläder :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Fick sy när ja operera bort Blindtarmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 jag var i Danmark på det där badpalatset så hoppade jag på såna bad dynor så halkade en iväg på vattnet och jag ramlade rätt med pannan in i en sån där fejkad betong på i kanten gjorde inte så ont fast jag grät nog av rädsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Har spräckt läppen! Spelade bandy och jag tog stödd mot målet och på något konstigt sätt så ramlade jag med målet ner och slog framtänderna i asfalten. Sen så skärde nästan av mig min tumme :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.