Hoppa till innehåll

Byta Bakgrundsfärg Kort - Borde Vara Gratis!


Zlayer

Rekommendera inlägg

Hallo!

Varför är inte bakgrundsfärg-kort gratis? Att få fler bilder och ljud och sånt till sin presentaion förstår jag, men man ska väl inte behöva betala för att byta färg på sin presentaion?!

Jag har inte sett en enda medlemssida där man måste tjäna ihop låtsaspengar för att byta färg på presentaionen!!

Och annars skulle väl admin kunna sänka priset? 800 FM för att få byta färg på sin presentaion är ju för mycket!

 

/Zlayer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Anledningen till att det kostar är att det ska bli lite exklusivitetskänsla på det hela. Samma sak för i princip allt i Affären. Annars hade alla haft annan bakgrundsfärg i pressen, nu är det mer ovanligt om man har det. Samma sak som att jag har en flashpresentation för... vad var det... 10k fm tror jag den gick på. Men jag är såvitt jag vet den enda som har det och det är jag rätt nöjd med. Skulle alla ha det skulle det förta hela känslan... nu kan jag hålla med dig om att bakgrundsfärg är en betydligt mindre sak än en video eller en flashpress, men ändå. Kan väl hålla med dig om att en del saker är lite dyra i affären men enligt admin så är det det som är meningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alså du sa att du ej sett nån sida som man var tvungen att köpa sin färg till sin pres... de tycker ja bara e bra för tänk om alla sider var exakt likadana du skulle de bara behövas ett enda forum.. ett enda spel... en enda sökmotor. jag tycker det e bra att sidor är olika varandra å pressen är endo inte så viktig.. å det är respekt att ha mycke grejor på fuska de visar att man är aktiv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker mycket saker är överdrivet i pris m.m. på fuska.se

T.ex. Det va nån grej förut om att få bort varningar , och för att få bort 1 varning skulle man tipsa 500 vänner om fuska så att de skulle bli medlemmar vilket var överdrivet..Inte ofta man har 500 kompisar och det e ju inte så att alla blir intresserade av erbjudandet heller.. -.-'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...