ajar Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Hej, jag undrar om det är riskfritt att ladda ner Java som man bahöver för att gå in i chatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Om du laddar ner från Javas egna sida är det riskfritt, men om du laddar ner från någon annan sida kan det ha hoppat in en liten trojan eller liknande. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Men man laddar väl när det genom deras egen hemsida här på fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Jups, det hämtas direkt från Sun's egna server (Sun = 'tillverkarna' av java) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 (redigerat) Det funkar ju inte. Var trycker man för att godkänna reglerna? Redigerat 6 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 http://java.com/sv/ Ladda ner java där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Vi har det redan på datorn, men det fungerar ändå inte. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Prova ladda ner igen, det kan ha kommit en uppdatering. :) För mig funkar det utmärkt, premiärchattade med mig själv idag. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 För mej uppdateras Java automatiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.