isMaNnen Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Hejsan! de kommer hela tiden upp nån svin irriterande pop up som går till sidan whenUoffer heter den! den kommer upp på alla sidor överallt! :( varför!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Har du nått pop-up blockerare ex.google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 ladda ner ad-aware och scana efter spyware Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 ladda ner ad-aware och scana efter spyware En spyware till orsakar inte pop-up´s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paraliiito Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 (redigerat) ladda ner ad-aware och scana efter spyware Lol de klart de kan vara spyware sök med adaware smartaste som jag tycker Redigerat 6 Oktober 2006 av Paraliiito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Asså, stäng av virus-skyddet så står det inte att det är pop-up's, men du får en väldans massa reklam hela tiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 hmm jag fick de å funka, ränsade datorn i lägg till eller ta bort program och då såg jag nått mystiskt som hette exact whenUoffer inte kommit upp sen dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det händer när man har laddat ner BS-player! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.