mariodog Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 hej, ja undrar hur man låser upp alla vapen. ja har installerat special forces men då finns det för många 0:or där man låser upp vapnen, hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 För många 0:or??? Men har du testat med att ändra dom till 1:or då? Det kanske är så att du ska ändra på ett annat ställe i filen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 7 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 det går inte, jag har tästat att göra alla nollor till ettor, hälften till ettor, och en fjärdedel till ettor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Då vet jag inte... Förrutom att det kanske är i en annan fil. Vet bara annars hur man gör i BF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Ranka dig uppåt så låser du upp nya vapern hella tiden! Skaffa patch 1.4 typ den nyaste uppdateringen till bf2 på www.battlefield2.ea.com/battlefield/bf/bf2news_modlight_101006.aspx :cool: Det räcker nog att skriva www.battlefield2.ea.com :kung: Nej förlåt glöm 2:an i www.battlefield2.ea.com Men det går också men 2:an men då kommer du till en annan sidda där du kan ladda ner patch 1.2 och 1.3 :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 det går inte, jag har tästat att göra alla nollor till ettor, hälften till ettor, och en fjärdedel till ettor. men va snackar nui om massa 1:or o 0:or . du spelar online o får poäng och efter ett visst antal poäing får du upp i rank o då får du låsa upp ett nytt vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.