Gäst mtx Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Jo om du vill va hema från skolan så ska du andas så mycket du kan i din kude för då blir du varm och då tror din mamma eller pappa att du har feber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Vad är syftet med denna tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mtx Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Att slipa skolan om man har glömt läxorna jag har bara gort de en gång men ni kanske gillar det??? men det var bara ett littet tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Ett annat tips är att luta sin panna mot ett element i ca fem minuter. Då blir du varfm och ber din mamma/pappa att känna på din panna och säja att du är sjuk ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Men man blir väl bara varm i ansiktet eller? Om man tar tempen så spräcks lögnen. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 sedan blir man ju gatubarn när man blir stor också, det är ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Ett annat tips är att luta sin panna mot ett element i ca fem minuter. Då blir du varfm och ber din mamma/pappa att känna på din panna och säja att du är sjuk ;) Jag har ett annat tips... Gör läxorna som du får ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Alltså varför vill du ge tips till folk som kanske vill få en bra utbildning och bra framtid. Håll luffarplanerna för dig själv tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) Att slipa skolan om man har glömt läxorna jag har bara gort de en gång men ni kanske gillar det??? men det var bara ett littet tips. Om man har glömt läxorna är det väl bättre att säga till sin lärare att man glömt de så kanske man kan göra de till nästa dag istället? Det tycker jag är mycket bättre. Redigerat 7 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Bara för att jag skrev ett tips så betyder inte det att jag gör det. Och jag tror inte man blir ett gatubarn för att man är hemma EN dag från skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Med tanke på din stavning verkar det som du har varit hemma ganska många dagar från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Bara för att jag skrev ett tips så betyder inte det att jag gör det. Och jag tror inte man blir ett gatubarn för att man är hemma EN dag från skolan... Skolk kan vara beroendeframkallande. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.