Raseborg Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Kommer man att kunna ladda ner alla europeiska nes, snes, sega megadrive och N64 spel till Wii? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Tror inte att de lägger ut alla ;) Men de som sålde mest tror jag att det blir... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Man får hoppas på att man kommer att kunna det i alla fall, det skulle vara ett stort minus om man inte kunde det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Har dom inte sagt att man ska kunna det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jo, dom har sagt det, och det kommer att bli så. Man kommer använde s.k. Wii-poäng för att köpa spelen och ladda hem dom. Jag vet inte hur det där med Wii-poäng komemr att fungera (nån som vet?), men jag har hört tat man får ett antal Wii-poäng när man köper sitt Wii och när man köper spel. Troligen blir det de mest sålda spelen som man kan köpa, som sagt. Inte säker på om det komemr vara spel från sega också, men jag gissar på att det komemr vara det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 De lägger bara ut 10-15 per månad så de kanske inte hinner lägga ut alla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Är spelen man kan ladda ner gratis eller betalar man de med sina "Wii-poäng"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Inte gratis, ska se om jag hittar priserna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 läste på en sida att te.x Amerekanska spel inte funkar på europeiska Wii-versionen (gåller alla spel, NES, SNES & vanliga Wii spel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 WASD: Det är nästan sant. Vissa Wii-spel blir regionslåsta, vissa inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 WASD: Det är nästan sant. Vissa Wii-spel blir regionslåsta, vissa inte. Blir vissa regionslåsta? Originalspel? Nedladdade spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 läste på en sida att te.x Amerekanska spel inte funkar på europeiska Wii-versionen (gåller alla spel, NES, SNES & vanliga Wii spel) Det är ju jättedåligt! Då går ju vi européer miste om en massa spel bara för att vi är européer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg