Gäst DonKeN Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Vad tyckte ni om matchen? Såg ni den. Jag tyckte att Allbäcks och Ellmanders mål var underbart fina men speciellt Allbäcks. Jag trodde att Spanien skulle vinna fullständigt! Men alltså jag såg på att Spanien var så självsäkra och försökte showa mot Ljungberg och Mellberg. Men dem lyckades ju aldrig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 KOllade inte riktigt på hela matchen men jag såg båda målen. Riktigt snyggt spelat hela matchen. Sverige spelade grymt bra och det kan man kalla en riktig fotbollsmatch :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Men... men... Ja skulle ju se den matchen.... vann Sverige med 2-0? och vilken kanal spelas fotbollen på? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Den spelades på kanal 3. ;) Jag vill se Spanien vinna, då dem kan komma längre än Sverige med de spelare dem har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Den spelades på kanal 3. ;) Jag vill se Spanien vinna, då dem kan komma längre än Sverige med de spelare dem har. Aja, det hade ändå kvittat, vi har allt utom kanal 3.... :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Jag trodde att Spanien skulle krossa Sverige men jag tycker faktiskt att Sverige var det bättre laget genom hela matchen och vårat försvar var ju helt lysande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Tror ni det var Lagerbäcks taktik att det skulle gå så? Jag tror det själv. Efter alla kritik för dålig försvar så tror jag han har tänkt igenom allt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Härligt att höra att Sverige var det bättre laget. Det kanske finns små framgångar i Sveriges fotboll ändå :) Spanien borde ha vunnit mot Sverige iaf... eller så hade dem bara ren otur....Jag såg ju inte matchen... så jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Snygg rädning på mållinjen av linderoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Mycket bra match av sverige.. Petter Hansson dominerade i backlinjen! Laget har blivit bättre och fått mer självförtroende när inte Zlatan ha varit med! han ska inte tillbaka till landslaget enligt min åsikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Har det varit fotboll på tv nu igen :huh: vad ovanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Vissa spelare i det svenska landslaget kan tydligen i spela med varandra.... Nu när divorna inte var med så gick det tydligen lite bättre... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.