darzak Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 (redigerat) Den här metoden var mycket utdaterad, det e därför jag har tagit bort den. vill ni ha hacks så kan ni testa cheat engines forum. Redigerat 24 Maj 2007 av darzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 (redigerat) Lol, ge dig fuskamynt som tack? Du tror visst att alla vill slicka dina skor? Redigerat 8 Oktober 2006 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Blir det nåt fel med datan om man ändra det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Kan någon banna den här killen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 (redigerat) vad f*n är det med er jag ger er hack och ni beter er som snorungar herregud!' edit: jag e ju f*n någon som bidrar till detta forum och endå så kritiserar ni mig Varje aktion har en lika stark eller starkar kritism.... <-- någon sa ngt liknande... Redigerat 8 Oktober 2006 av darzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 "Vad f*n är det med er, jag ger er hacks och ni beter er som snorungar. Herregud!" "Edit: Jag är ju f*n någon som bidrar till detta forum, och ändå så kritiserar ni mig." "Varje aktion har en lika stark, eller starkare kritism. Någon sa något liknande." Rättade lite stavfel. :) Förresten, det ända du bidrar till detta forum är olagligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 http://www.fuska.se/forum/Till_Alla_Som_Ko...ons-t75957.html inte bara olagligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Det har inget med saken att göra? Du har postat liknande trådar som den här, och du fortsätter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Om detta är olagligt borde du kolla in i rs cheatsen ist... det här är samma sak.. den som vill använder de dom andra håller käften så lätt är det med det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Kom ihåg [FUSKA].se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Japp håller med..gillar killar som darzak detta är ju fuska.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Det kallas fuska.se, men man ska inte överdriva pga namnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.