darzak Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 (redigerat) Den här metoden var mycket utdaterad, det e därför jag har tagit bort den. vill ni ha hacks så kan ni testa cheat engines forum. Redigerat 24 Maj 2007 av darzak Citera
Gäst Kabby Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 (redigerat) Lol, ge dig fuskamynt som tack? Du tror visst att alla vill slicka dina skor? Redigerat 8 Oktober 2006 av Kabby Citera
Dream Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 Blir det nåt fel med datan om man ändra det så? Citera
LillBerra Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 Kan någon banna den här killen? Citera
darzak Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 (redigerat) vad f*n är det med er jag ger er hack och ni beter er som snorungar herregud!' edit: jag e ju f*n någon som bidrar till detta forum och endå så kritiserar ni mig Varje aktion har en lika stark eller starkar kritism.... <-- någon sa ngt liknande... Redigerat 8 Oktober 2006 av darzak Citera
LillBerra Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 "Vad f*n är det med er, jag ger er hacks och ni beter er som snorungar. Herregud!" "Edit: Jag är ju f*n någon som bidrar till detta forum, och ändå så kritiserar ni mig." "Varje aktion har en lika stark, eller starkare kritism. Någon sa något liknande." Rättade lite stavfel. :) Förresten, det ända du bidrar till detta forum är olagligheter. Citera
darzak Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 http://www.fuska.se/forum/Till_Alla_Som_Ko...ons-t75957.html inte bara olagligheter. Citera
LillBerra Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 Det har inget med saken att göra? Du har postat liknande trådar som den här, och du fortsätter? Citera
Sharzor Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 Om detta är olagligt borde du kolla in i rs cheatsen ist... det här är samma sak.. den som vill använder de dom andra håller käften så lätt är det med det.. Citera
Dream Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Skrivet 9 Oktober 2006 Japp håller med..gillar killar som darzak detta är ju fuska.se! Citera
Fusion Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Skrivet 9 Oktober 2006 Det kallas fuska.se, men man ska inte överdriva pga namnet! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.