Salzalada Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Det klassas faktiskt om olagligt. :/ Aja, jag kan känna mig söker för jag har hans IP. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 (redigerat) hallå fuska.se har massor med fusk som folk har skickat in via andras hemsidor och guidebook som har copyright! Och har nån här fått sotat för det? KNAPPAST! Vill man inte använda hacket så låt bli att kritisera! Om ni nu är så himmla arga anmäl och låt nån mod granska det! Redigerat 10 Oktober 2006 av dark shadow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 hallå fuska.se har massor med fusk som folk har skickat in via andras hemsidor och guidebook som har copyright! Och har nån här fått sotat för det? KNAPPAST! Vill man inte använda hacket så låt bli att kritisera! Om ni nu är så himmla arga anmäl och låt nån mod granska det! Jo, en har faktiskt fått sota för det. Och Admin har ingen tid att kolla på alla sådana här olagliga trådar. Bara för att inte Admin har tid, så ska det inte skapas flera trådar. Man ska inte uppmuntra andra att använda olagliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Att fuska på spel är INTE OLAGLIGT!!! AQ är ett singleplayerspel, det är darför man kan fuska på det... Detta programet ändrar bara client side only.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 man kan se det om ett minispel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Executor , hp och sånt är client side så det funkar och det var en bra post, om man ändrar på sin dator och inte server så borde det absolut inte vara olagligt, jag tycker ni borde komma med fakta och inte bara spekulationer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Dinns det ett cheat så att man kan får ett viss vapen som man vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) man kan se det om ett minispel Skulle det vara roligt om jag hade fuskat i ett spel som du har skapat? Ursäkta för bump.. Redigerat 20 Oktober 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Fusion said it. Det spelar ingen roll, det är ändå olagligt om det är ett singleplayer spel. Om spelskaparna ser er göra detta, då vill dom förstås att ni ska sluta på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Det är tydligen trögt... Den som använder det utsätter sej för risken att bli bannad/anmäld whatever dom andra som inte ens spelar det spelat håller käften... Är så less på sånna som inte kan göra nått annat än klaga! Om jag hade ett spel så skulle jag inte se nått problem i cheats så länge det inte gör din gubbe oövervinnerlig. Om det vore ett stort multiplayer spel skulle det kanske vara problem med cheats men så vitt jag vet kan man inte ens slåss mot varandra i det här spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Det var om DU hade ett spel Sharzor, men vi bryr oss inte om vad du skulle tycka om du hade ett spel. Det är som fildelning. Man utsätter sig för risken att bli anmäld, samma här. Varför får man då inte ens prata fildelning här, när man får posta guider om hur du hackar sönder ett webbspel? Det är felet med fuska.se just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 De ett spel jag hatar de e dragonfable och habbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.