Gäst Youx Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 allå hur gör man läder saker?? å hur gör man skålar vill gå upp i crafting eller va de är för nåt... och om jag gör en boll av fårull va har man bollen till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 allå hur gör man läder saker?? å hur gör man skålar vill gå upp i crafting eller va de är för nåt... och om jag gör en boll av fårull va har man bollen till? bollen gör du kjeda till halsband med. Clay, hacka en bit clay söder om varrock och ta med en hink ta din clay och blöt den med vatten så får du soft clay, då går du till barbarian village och använder saken som finns i södra huset för att förma krukan sedan eldar du med ugnen som finns i samma hus. Läder, du tar en bit ko hud sedan går du till en tanner( finns i al-kharid och crafting guild för non members) sedan betalar du 1gp för att få en soft leather (3-4 gp för en hard leather) sen skaffar du nål och tråd ifrån crafting shopen och använder nålen på lädret så kommer det upp en meny och du får välja vad du vill göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 www.runehq.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 bollen gör du kjeda till halsband med. och hur gör jag det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 undrar jag också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 bollen gör du kjeda till halsband med. och hur gör jag det?? tar use på bollen sedan på halsbandet.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Har du inga vänner i närheten som kan hjälpa dig . :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 nej.. och så hur färgar man sitt läder? för jag vet hur man färgar mantlar men det går ej på läder ju.. och jag har sett blåa handskar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg