Hoppa till innehåll

Tomt På Fuska?


Sharzor
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Radicus

Ganska tomt men helt okej.

Det är mysigt, och i snitt har vi nog över 10 medlemmar och det är inte så dåligt.

Faktiskt så tycker jag forumet är toppen, jag skulle aldrig blivit medlem bara för att få en spelfråga ställd.

Enda anledningen varför jag nobbar reklam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Bara jag som tycker att fuska börjar bli tomt? "81 Besökare just varav 6 är medlem på fusk!" wow det är ju riktigt KASST! Själv är jag inte heller så aktiv pga det är så mycket småbarn som skriver om sin ålder, spammar ner forumen och och mobbar folk som har fel (enligt dom..) ska ta ett exempel: runescape123 säger sig vara 15 men har själv sagt han är 13.. riktigt duktig att göra trådar hela tiden (kan ha skärpt sej nu..) det finns fler...

 

Vet inte riktigt vilket forum det ska vara i men tror det är det här ;)

 

Detta är inget Community med 64000 inloggade direkt, det är ett vanligt forum.

Och eftersom att du påstår att detta är dött så drar jag mina slutsatser att du inte är inne på så många andra forum?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Putside: Jo jag är inne på några andra forum.. Har ett tex som dubbelt så lite kan vara inloggade men dubbelt så mycker aktivitet :/ Det jag tycker är inaktivt när det inte svaras på en tråd på över en dag. Den här forum delen är ju aktiv eftersom den handlar om allt möjligt (blev förvånad när min tråd blivit 3 sidor...) Därför tycker folk om att titta in här.. men i många spel forum så händer inte mycket..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är bra att det bara brukar vara 20-40 medlemar inne åt gången annars skulle det bli spamm/chatt i forumet.

 

Varför skulle det bli mer spam om fler medlemmar var inloggade samtidigt?

Själv tycker jag att det är lite för lite medlemmar inne ibland, hade varit lite roligare med några till. Men det är absolut inte dött.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Putside: Jo jag är inne på några andra forum.. Har ett tex som dubbelt så lite kan vara inloggade men dubbelt så mycker aktivitet :/ Det jag tycker är inaktivt när det inte svaras på en tråd på över en dag. Den här forum delen är ju aktiv eftersom den handlar om allt möjligt (blev förvånad när min tråd blivit 3 sidor...) Därför tycker folk om att titta in här.. men i många spel forum så händer inte mycket..

 

 

Kanse för att typ 35% av alla medlemmar hänger i GF?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Putside: Jo jag är inne på några andra forum.. Har ett tex som dubbelt så lite kan vara inloggade men dubbelt så mycker aktivitet :/ Det jag tycker är inaktivt när det inte svaras på en tråd på över en dag. Den här forum delen är ju aktiv eftersom den handlar om allt möjligt (blev förvånad när min tråd blivit 3 sidor...) Därför tycker folk om att titta in här.. men i många spel forum så händer inte mycket..

 

Alla konsoller och spel är dock inte heller lika populära. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Putside: Jo jag är inne på några andra forum.. Har ett tex som dubbelt så lite kan vara inloggade men dubbelt så mycker aktivitet :/ Det jag tycker är inaktivt när det inte svaras på en tråd på över en dag. Den här forum delen är ju aktiv eftersom den handlar om allt möjligt (blev förvånad när min tråd blivit 3 sidor...) Därför tycker folk om att titta in här.. men i många spel forum så händer inte mycket..

 

hehe stämmer nog BM :) men eftersom jag inte är medlem i nåt gruppforum nu så är jag typ alltid i forumet tom med i skolan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Putside: Jo jag är inne på några andra forum.. Har ett tex som dubbelt så lite kan vara inloggade men dubbelt så mycker aktivitet :/ Det jag tycker är inaktivt när det inte svaras på en tråd på över en dag. Den här forum delen är ju aktiv eftersom den handlar om allt möjligt (blev förvånad när min tråd blivit 3 sidor...) Därför tycker folk om att titta in här.. men i många spel forum så händer inte mycket..

 

händer....mycket....spelforum.....INTE!!?!?!??!?!?! vad säger du nu då?? nyss har det varit totalt 100 besökare dom senaste 10 minutrarna...

§1.4

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

Men, om det står uppe på sidan typ; Just nu 304 besökare var av 100 är medlemmar så kollar jag nere på "online-listan" då kan det typ bara vara 10.

 

Men det står ju hur många som är inloggade anonymt & det räknar man ju med ... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...