b3RGMAN Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Som jag har försökt berätta för alla: Jepp! Det ska komma ut i kanske December 08 eller April 09! Om ni undrar hur jag vet det här så gå in på www.suckerpunch.com bli medlem Gå på contacts så ser du deras msn. Jag mailade och frågade om det skulle komma ut och dom svarade ja, men vi vet inte när. Det finns många olika namn dom kanske ska ha på spelet här är två som jag kom ihåg från mailet: Sly 4: Cain Of Desteny. Sly 4: Thieves of times. Så om ni undar om det ska komma ut så kommer det att komma ut!;) Dock, så kommer det i December 08 elr April 09 sad.gif ganska sent men jag gör vad som helst för att få tag i Sly 4! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Som jag har försökt berätta för alla: Jepp! Det ska komma ut i kanske December 08 eller April 09! Om ni undrar hur jag vet det här så gå in på www.suckerpunch.com bli medlem Gå på contacts så ser du deras msn. Jag mailade och frågade om det skulle komma ut och dom svarade ja, men vi vet inte när. Det finns många olika namn dom kanske ska ha på spelet här är två som jag kom ihåg från mailet: Sly 4: Cain Of Desteny. Sly 4: Thieves of times. Så om ni undar om det ska komma ut så kommer det att komma ut!;) Dock, så kommer det i December 08 elr April 09 sad.gif ganska sent men jag gör vad som helst för att få tag i Sly 4! Bra då vet jag när det kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Aa, men segt att dom inte började göra spelet då Sly 3 var nytt. Då skulle dom nästan vara klara nu ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 De skulle varit klara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 ja det skulle dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aplesos Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Det kommer i april nästa år tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 jag tror att det kommer närsta år :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Ja det gör det nog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 ja,,,jag tror att den kommer nästa år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 jaaa..????.... jag tror jag skrev det.... men är helt säker på att det stog så i mailet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg