agiyr Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jag tycker att man kan "byta färg på samma text på infot".Typ skriva hej! med gult och sedan kan man göra så att färgen bytts varannan srkund till typ svart, :cool:t va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Är emot detta lika mycket som jag är emot blinkande bilder. Med andra ord tycker jag inte att det här förslaget var något vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jag är i mot den här idén, på grund av att i många fall blir en sådan här text jobbig. Men om det kostade några tusen, så skulle det nog leda till lite snyggare presentationer. Jag vill alltså inte alla ska ha tillgång till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Varför liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 För att det är så hemskt jobbigt med en massa blinkande saker. Det kvittar om det är bokstäver eller bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 För att det är så hemskt jobbigt med en massa blinkande saker. Det kvittar om det är bokstäver eller bilder. Då är det bara och använda Adblock ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 aha, detta lät ju som en strålande och användbar ide´....;) Lät lite för komplicerat för mig.... Detta tar inte jag som en "ide".... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Men stackars dom som man edilepsi(stavning). Men om det skulle kosta 5000fm för ett par rader så varför inte?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jag gillar inte heller idén.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Det skulle väl vara flash-material?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Men stackars dom som man edilepsi(stavning). Men om det skulle kosta 5000fm för ett par rader så varför inte?! Vad har dyslexi med det här att göra...? :huh: Tycker dock att de som har dyslexi behandlas väldigt illa här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 aha, detta lät ju som en strålande och användbar ide´....;) Lät lite för komplicerat för mig.... Detta tar inte jag som en "ide".... Nej, men ta det som en idé då. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.