Backstab Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Nu vet jag lite vilket spel jag ska köpa men vilket av dessa 3? table tennis,ridge racers 6 eller The outfit? :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Table tennis det är grym grafik och bra spelkänsla Ett lätt val Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Nu vet jag lite vilket spel jag ska köpa men vilket av dessa 3? table tennis,ridge racers 6 eller The outfit? :cool: Japp, det är grym grafik i Table tennis och super bra spelkänsla plus att det är väldigt verkligt hur de agerar och vad dem kan göra, och vill göra. Det är ett så kallat verkligt spel :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Jag tänkte på table tennis från början och ni me tucker de e skoj så köper ja de :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Table Tennis äger...!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 16 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 :cool: Det blev table tennis! så ni behöver inte svara längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 är table tennis bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 16 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 är table tennis bra eller? Ja tycker det är kul fast det är ganska svårt efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.