Juppy Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 (redigerat) Är det någon som har koll på när det släpps här i sverige och till vilken konsol. Som jag har hört kommer det de här året. Men när jag gick in till GAME för att förhandsboka så sa han i kassan att det skulle komma ut till PS3 samtidigt som det släpptes. Stämmer verkligen det? Skulle bli helt förkrossad om det kom ut nästa år till PS3! Redigerat 12 Oktober 2006 av Juppy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 kommer antagligen till båda men beror på vilken månad det kommer men antagligen till båda han sa nog så bara för att du skulle köpa ps3 där nästa år =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Final Fantasy Xii ska komma till Ps2, men det är nog fullt möjligt att de vill släppa det till Ps3 sen också. Men eftersom det släppts till Ps2 i Japan och nu också i Amerika i slutet av oktober, kan vi nog också vänta oss det till Ps2. Däremot släpps det INTE i Europa i år. Det kommer till oss och Australien tidigt våren 2007 om allt går som planerat. (eländiga rackare som skjuter upp det så länge :rolleyes:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Fasen. Jag som förhandbokat det nu. big point att göra det <_< aja gjort är gjort. Tack för infon allihop ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killer Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 ps3 skulle kossta omkring 6000kr för versionen!Det blir dyrt...det räcker med ps2 tycker jag... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Final Fantasy XII kommer nog inte till ps3 då FF XIII kommer ut nästa år eller ngt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg