Findus Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (redigerat) OMG... Video.google.com kommer vara som den är - Youtube kommer vara som den är. Allt kommer vara som det är bara att: Google är de som får in pengarna från Youtubes reklam mm. Och Google är de som har rättigheterna över Youtube. Men vetar'N ? Redigerat 19 Oktober 2006 av slajM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 (redigerat) ahhh vafan !? dubbel Redigerat 19 Oktober 2006 av slajM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Över min döda kropp att YouTube ska bort!? Krossa Google. NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sirvan Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 iAllafall. hoppas dom inte märker mina filmer... elva upphovsmärkta filmer.... kan åka in i kåken för och få Peter Jackson efter mig... KOLLA PÅ SAGAN OM DE SJUKA PÅ YOUTUBE! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Över min döda kropp att YouTube ska bort!? Krossa Google. NU! bort ? , mer uppdateras Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jajajjajajja. :P Ändå googlesunk (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Jajajjajajja. :P Ändå googlesunk (A) Hoppas att google behåller allting i youtube fast dom tar bara om all vinst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 hehe dom som gjorde "youtube" kommer säkert göra en ny sån sida ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.