ZoraGor Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Skrivet 12 Oktober 2006 det var länge sedan man spelade ocrina of time,och jag har glömt bort hur man dödar dark link.! jag fick flashback på bomber men det funkar inte,*L*,*hjälp mig*
Dark Link Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Skrivet 12 Oktober 2006 Skaffa dubbel magimätare (finns i Death Montain Crater, du behöver Megaton Hammer) och Green Potions om du inte föredrar lite utmaning. Använd Din's Fire (utanför Hyrule Castle som liten) så fort du ser honom tills du har slut på magi. S Använd Green Potions och fortsätt använda Din's Fire. För större utmaning, använd Din's Fire tills din magi är slut och döda honom med svärdet sen.
JonteFire Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Skrivet 12 Oktober 2006 jag skall säga hur jag brukar döda honom: du skaffar biggorron svärdet det söndriga eller det som inte går sönder så slår du han bara och du har slått han när han åker ner i vattnet fortsätt så tills han dör hehe hoppas det var till stor hjälp
ZoraGor Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 ja din's fire märkte jag på att det funkade,men ja magin tog slut..... var det så att man skulle ha mer magi,lol :P nåja då skall jag fixa det men har för mig att jag gjort men antar att jag inte,lol..... tack alla=)!...... Goronsvärdet funkar inte,på honom!!! :medieval:
Kuzune Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 Alla svärd fungerar, men det är lättare att slå honom om du inte använder Z-Targeting.
Gäst Kabby Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Skrivet 13 Oktober 2006 Jag brukar hamra ihjäl honom med Megaton Hammer
Rekommendera inlägg