Piickles Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 min syrra är i Wind temple eller vad det heter iaf där när man träffar makar(eller vad han heter, den lilla träsnubben) igen och ska rädda honom... vi klarar inte bossen, vi har testat med att slå med skullhammer när han har bitit och så, men ingenting händer, snälla hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Använd Hookshot på tungan. När du dragit in honom slår du med svärdet, sen en gång till så har du klarat honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Vad vare för boss i Wind temple nu igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Vad vare för boss i Wind temple nu igen? Den där ormliknande saken som simmar runt i kvicksanden... Fattade inte ett piss av den först.. Tog mig 6 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Vad vare för boss i Wind temple nu igen? Klarade den på första försöket :P Älskar musiken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Den var ju inge svår... Faktiskt en av de lättaste i Zelda serien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Aja, men saken var den att jag gjorde rätt efter 5 sekunder, men jag gjorde en liten miss då och provade aldrig att använda hookshot en gång till efter det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Min lillasyrra blev sk*trädd första gången hon fick se den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Tree Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Den var ju inge svår... Faktiskt en av de lättaste i Zelda serien. Nej,lättast är klart ganondorf :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Ganondorf va f*n Skit enkel!!! Jag blev S*itför*annad då han var så enkel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Tree Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Tyvärr lite svår att fotografera <_< Statyn var cool :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 27 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 vi typ testade hookshot flertal gånger men vi missade varenda gång.. så vi lade ner idén Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg