Dretskit Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Här har vi de: Där har du fel Ripto. ;) Detta är det nuvarande bandet. http://www.cannibalcorpse.net/promo/CannibalCorpse108.jpg Den flintskalliga Jack Owen lämnade bandet för att vara med i bandet Deicide. http://www.earache.com/tours/tour_photos/deicide.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Aha, så det är den nya gitarristen som heter Rob Barrett? Jag har alltid trott att den flintskallige hette Rob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Rob Barrett har varit med bandet innan han kom tillbaka 2005-2006. Han var med på albumen The Bleeding från 1994 och Vile från 1996 och dvd'n Monolith Of Death från 1997. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 16 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 #Corpsegrinder #Ripto ni verkar veta en hel del om bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Vet inte riktigt..tycker SFU är bättre. Ren Death är ingen favorit heller så.. Melodic & Grind tycker jag är mycket bättre. F.ö är ju Deicide jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 #Corpsegrinder #Ripto ni verkar veta en hel del om bandet. Jo, men jag har har bara lyssnat på de ett par månader. Om du vill veta mer så gå in på deras hemsida: www.cannibalcorpse.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 (redigerat) Vet inte riktigt..tycker SFU är bättre. Ren Death är ingen favorit heller så.. Melodic & Grind tycker jag är mycket bättre. F.ö är ju Deicide jävligt bra. Nja, jag gillar inte Chris Barnes röst så mycket längre. Jag tycker att hans röst var som bäst på Tomb Of The Mutilated, så grym och brutal. Och ja, Deicide är jävligt bra. Klickas på bilden för att se deras nyaste video Homage For S*tan. http://www.earache.com/bands/deicide/HFS/big.gif Redigerat 17 Oktober 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Jag gillar dem lite grann enstaka låtar. TIME TO KILL IS NOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Dom e skit bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Dom är rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.