DarkAngel15 Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Jo jag, Corpsgrinder och SurMonkey vi ska göra en clan och vi letar efter några som joinar. Man vi vill inte ha några n00bs med<----SurMonkey ville inte det. Ps.SurMonkey äger på cod2. Så vilka vill vara med?? Info kommer senare i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 (redigerat) kan jag va med? (jag är rätt så bra) Redigerat 12 Oktober 2006 av darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 12 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 @SurMonkey-Ja @Corpsgrinder-ja @DarkAngel15-...ja Mmm du får vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 Får jag vara med? Mitt spel funkar inte men jag ska fixa det så snabbt som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 12 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 @SurMonkey-Ja p.g.a old friend sa han. @Corpsgrinder-NEJ! @DarkAngel15-Funderar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Ni behöver inte ta med mig, mitt funkar inte men jag skulle gärna joinat clanen annars. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Får jag också vara med CD är paj men jag kan fixa en ny...? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 kan jag va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.