Hoppa till innehåll

Olyckor

Schassen

Rekommendera inlägg

Jag har fått en rostig spik rakt genom min högra han utan att jag märkte någonting sen så har jag fått en pär hacka i skallen och det märkte jag inte heller förän jag såg allt blod som rann och jag har varit nära att förlora mitt högra långfinger då jag klämde det in en bil dörr,men som tur så hade jag hanske på mej så den räddade mitt finger från att bli avhugget

Med andra ord så har jag råkat ut för ganska mycket och det enda som fattas nu är en bilkrash eller att jag blir skjuten B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har varit med om många olyckor, bl.a. höll jag och en kompis på att ramla ner för en koja som är 4 meter hög rätt ner mot en massa vassa stenar..

Sen har jag sprungit rätt i en lina som satt på huvudhöjd, slungades fram 2 meter och visste inte vad som hade hänt. Men närkte när det sved på näsan och örat. Skit nära att jag kunde blivit blind på vänster öga.

Sen har jag cyklad på en sten mur, en framåt volt och jag låg nere i en stor nässelhög.. hela kroppen bränd..

Men det läskigaste var när jag var uppe på två stora runda balar (ca 2 meter upp), och skulle göra en kullebytta på den översta men hamnade fel, så jag kom med huvudet fram mot marken.. kunde fått hjärnskakning och brutit nacken om jag inte offrade handen och knäet. Hehe, blödde som f*n. Det var nära att jag fick sy på knäet..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...