Schassen Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag har fått en rostig spik rakt genom min högra han utan att jag märkte någonting sen så har jag fått en pär hacka i skallen och det märkte jag inte heller förän jag såg allt blod som rann och jag har varit nära att förlora mitt högra långfinger då jag klämde det in en bil dörr,men som tur så hade jag hanske på mej så den räddade mitt finger från att bli avhugget Med andra ord så har jag råkat ut för ganska mycket och det enda som fattas nu är en bilkrash eller att jag blir skjuten B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 ja har varit nära att mosa mitt öga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jag har fått en spik genom foten och ramlat i isen .det var kkallllllllllllllltttttttttttt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 ja fattar har oxå fått spik i foten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 har brutit lillfingret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Brutit höger handled. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 När jag fick blindtarmen :P ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Hmm..när jag ramlade med cykeln och fick ett sår :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Jag har varit med om många olyckor, bl.a. höll jag och en kompis på att ramla ner för en koja som är 4 meter hög rätt ner mot en massa vassa stenar.. Sen har jag sprungit rätt i en lina som satt på huvudhöjd, slungades fram 2 meter och visste inte vad som hade hänt. Men närkte när det sved på näsan och örat. Skit nära att jag kunde blivit blind på vänster öga. Sen har jag cyklad på en sten mur, en framåt volt och jag låg nere i en stor nässelhög.. hela kroppen bränd.. Men det läskigaste var när jag var uppe på två stora runda balar (ca 2 meter upp), och skulle göra en kullebytta på den översta men hamnade fel, så jag kom med huvudet fram mot marken.. kunde fått hjärnskakning och brutit nacken om jag inte offrade handen och knäet. Hehe, blödde som f*n. Det var nära att jag fick sy på knäet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 ajjj dah väldigt dåliga olyckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Dom svar jag har läst så tyker jag att Ferrie har varit värst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.