Gäst poja2000 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 lite onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 När jag klämde av fingerblomman. Det var några 6:or som skulle kasta en pinne på en i min klass då stängde han dörren och jag fick mitt finger i klämm. Vissa trodde att jag dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jag klämde mitt ringfinger i dörrkarmen jäkla tjycka dumma petra i min klass som fick damp och smällde igen dörren när jag hade fingret i dörrkarmen!De obehagliga me de det var att det krasade från naglen rätt bra...fick ha ett jäkla bandage i månader.....sen typ blödde det hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Aj det måste gjort ont KG! Jag har bara brutit Stortån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 ja rätt ont gjorde de!jag fick gå till skolsystern varje vecka för att byta bandage och i dom första veckorna var det torkat blod på hela fingret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Det hände ungefär samma sak för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 14 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 hade du något att göra med att hon fick damp eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Nä, men jag klämde fingret. + att det var skolans starkaste dörr som låter ungefär så här när den stängs: BANG!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 hade du något att göra med att hon fick damp eller? Man kan inte få damp man föds med damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 man behöver itne kalla det damp precis.Man kan kalla det sociall störd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Det var inga jätte svåra skador då men jag skulle pötta på en lådbil när jag var mindre så snubblade jag och jag höll ju i ryggstödet så jag skrapade upp knät jag tänckte inte på att jag borde ha släppt jag blev så chockad på en annan grej så ramlade jag med skate boarden och skrapade upp andra knät unge fär ett år efter det. På båda olyckorna så blödde knäna jätte mycket. Och nu har jag ett ärr som ser ut som tre sträck på vänstra och ett ärr på det andra som ser ut som ett snett T. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Mjo jag är ju så klantig så det hör ju till min vardag allt som heter "olyckor".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.