Backspace Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Det värsta som har hänt mig var nog när jag krockade med en bil eller när jag fick ett skåp på mig! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 fick ett rakblad genom halva tummen när jag var 8år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 fick ett rakblad genom halva tummen när jag var 8år är det någon som har åkt skridskor på havet eller i en sjö och ramlat i .det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 de har du sagt en två gånger nu, sacha... tja, en gång ramla jag strax under en gunga med ett sån litet däck under, så kedjan rispa upp ett sår i hövve på mejj. har fortfarande kvar ett ärr. de hände i dagis... sen har man gått rakt in i en lyktstolpe oxå, så hårt att man itte kunnat använda knät på en timme elle två... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag har hoppat in i kallt vatten två gånger en januari. Det va gutt =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag har också lyckats me att få av en sån där dörr till värmeskåpetdär man kan hänga kläderna, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag har också lyckats me att få av en sån där dörr till värmeskåpetdär man kan hänga kläderna, torkskåpet.jag har åkt inlines i en ramp och ramla på röven .jag slog svanskotan skithorrt jag tror jag fortfarande har kvar blåmärket det var ca 2 år sen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Är blåmärket stort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Är blåmärket stort? ja :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag har brutit lång fingret.. hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag har varit nära på att då 3-6 gånger och jag har brytit benet och lite annat och slagit i bakhuvedet så det kom mycket blod jag märkte det inte och sen började alla kålla på mig och jag fatta inte varför men sän kände jag på huvedet och det va ganska mycket blod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag har blivit skjuten.... Nä jag skämta bara. Jag var på en brottningsträning och jag och en kompis var lite tidiga så vi lekte lite... då lekte vi lite vi gled runt och så när jag gled kom jag rätt in i väggen ...... JAG VAR FULL AV BLOD !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.